вівторок, 14 травня 2024 р.

Стрий. Концепція

Громадянин незалежної держави Україна - 2021

Громадянин незалежної держави Україна, котрий вивчив, усвідомив і пізнав КУ 1996 року, і відповідне їй законодавство, який раптом незворотньо і остаточно усвідомив і визнав себе вільним і рівноправним на своїй землі, в складі територіальної громади і в складі українського народу Республіки Україна не може і не повинен терпіти гноблення і узурпацію своєї безпосередньої влади і безпосередньої влади інших громадян республіки - членів територіальної громади, миритися з порушення своїх індивідуальних прав, свобод та інтересів і прав, свобод та інтересів інших громадянин республіки, зобов’язаний в міжвиборчий період усіма законними мирними ненасильницькими засобами (звернення громадян, загальні збори громадян, адміністративні позови в суд) своєю індивідуальною і в складі територіальної громади колективної формах безпосередньої народної влади, вміло виявляти будь які пригнічення і порушення своїх і прав, свобод та інтересів і прав свобод і інтересів інших громадян республіки, захищати громаду і республіку від свавілля будь-якої посадової особи, державного службовця і депутата, кому на виборах під присягу від імені народу було довірено делеговано управління спільною справою республіки в інтересах народу республіки, зі знанням і вміло відновлювати свої порушені на будь-якому рівні держави і місцевого самоврядування громадянсько - республіканські права, робити це максимально публічно, домагатися невідворотного відповідного посадового злочину покарання виявлених порушників і узурпаторів.
З 1996 року індивідуальною формою безпосередньої влади громадянина в складі територіальної громади та народу є буква і дух Закону України «Про звернення громадян». Буква і дух Закону України «Про звернення громадян», який забезпечує повний цикл громадянської суб'єктної право реалізації від виявлення порушення прав свобод та інтересів громадянина або інших громадян, визначення ознак узурпації безпосередньої влади до усунення причин таких порушень і визначення ступеня відповідальності порушників прав громадян і присяги, і визначення правових наслідків для узурпаторів безпосередньої влади громадян, територіальних громад і народу республіки Україна.

* Позиція СІ 2019 щодо сучасної ситуації виконання КУ 1996 органами державної влади та органами місцевого самоврядування

В Конституції будь-якої соціальної держави - Республіки проявляється дух справжнього природного гуманітарного права, дух справедливості і добра, дух гармонії-балансу між правами і обов'язками громадян та обов'язками і правами держави, делегованими державі громадянами через Конституцію.

Конституція України 1996 - саме така конституція республіки, що гарантує гармонію і баланс між безпосередньою владою народу і владою державних органів і органів місцевого самоврядування з метою недопущення узурпації безпосередньої влади народу. Однак, на сьогоднішній день передбачені чинним законодавством суб'єкти владних повноважень інституту безпосередньої влади народу - це територіальні громади, як первинні суб'єкти та основні носії повноважень і функцій місцевого самоврядування, створені територіальними громадами, а також - органи самоорганізації населення різного рівня та інші органи, необхідні територіальній громаді для здійснення безпосередньої влади територіальних громад, або повністю відсутні (територіальні громади в складі Стрийської ОТГ), або-не оформлені і не діють в суворій відповідності до законодавства, а саме законодавство виконується вибірково і не в повному обсязі, що призвело до повсюдної узурпації безпосередньої влади народу республіки Україна на державному рівні і рівні місцевого самоврядування.

Концептуальний алгоритм становлення республіки безпосередньої влади громадянина і територіальних громад

"СТРИЙСЬКА ІНІЦІАТИВА 2019"

1. Міжнародне та українське законодавство визнається достатнім: народні статті та принцип верховенства права в букві і дусі Конституції, європейська Хартія МС, додатковий Протокол, законодавство про МС, закон про звернення громадян, КАС України.

2. Визнається існування і необхідність попередньої соціально терапії засобами спеціального соціо-гуманітарного та громадянсько-республіканського освіти пострадянського цивільного стокгольмського синдрому у критичної маси соціально активних дорослих українців. Визнається доконаний факт узурпації первинної суверенної безпосередньої влади громадян республіки органами державної влади і виконавчими органами місцевого самоврядування за такими ознаками: органами місцевого самоврядування не організовуються і не проводяться обов'язкові загальні збори громадян (конференції) територіальних громад, територіальні громади не оформлені як первинні суб'єкти місцевого самоврядування, в структурі територіальних громад відсутні діючі легітимні ОСН і створені власні органи місцевого самоврядування, Статути територіальних громад затверджуються органами місцевого самоврядування, не виконується Закон про звернення громадян, виконавчі органи фактично підпорядкували собі представницькі, адміністративні суди не захищають і не відновлюють права, свободи та інтереси людини і громадянина, органи місцевого самоврядування не організовують або профанують правову громадянську просвіту членів територіальних громад

3. Визнається пріоритетним у формуванні та розвитку свідомого відповідального громадянина-патріота і згуртованих між територіальними громадами інститут самоорганізованого неформального додаткового соціально-гуманітарного громадянсько-республіканського просвітницького більдунга з достатньою інфраструктурою територіальних Народних Університетів соціальної освіти дорослих

4. Визнається за необхідне оголосити режим надзвичайного стану в українському громадянському суспільстві і період гуманітарно-правового опору узурпації влади народу і внутрішньої політико економічної окупації до моменту відновлення конституційного ладу республіки.

5. Визнається, що сучасне українське суспільство є розвиваючимся біо-соціальною мережевою суперсистемою, ключовим системоутворюючим елементом якої є доросла людина в позиції свідомого відповідального морального громадянина-суб'єкта владних повноважень безпосередньої влади народу, що самоорганізується з іншими громадянами-суб'єктами в самоврядні територіальні громади або спільноти для загального блага і процвітання народу республіки Україна.

6. Визнається, що практика міжнародних грантових проектів та донорських програм в галузі розвитку демократії за західними рекомендаціями привели до імітації демократії і до посилення та вдосконалення режиму узурпації влади народу органами державної влади, органами судової влади і органами місцевого самоврядування, а внутрішні достатні і стійкі джерела ресурсів для громадянського суспільства так і не сформувалися за роки незалежності.

7. Визнається необхідною, належною і достатньою тільки така громадянська самоорганізація територіальних громад, яка компетентно організує - сформує і забезпечить незворотність надалі тимчасову і територіальну БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ в часі і просторі (вибори і міжвиборчий період) вільної правореалізації первинної суверенної безпосередньої влади українського народу республіки її індивідуальними і колективними суб'єктами владних повноважень - громадянами республіки і територіальними громадами.

8. На період подолання узурпації і відновлення конституційного ладу Республіки визнається обов'язковою до виконання громадянами - суб'єктами владних повноважень первинної суверенної безпосередньої влади народу наступна модель-система-дорожня карта реалізації своєї участі в управлінні державними справами та в місцевому самоврядуванні.

1. Індивідуально-колективна форма-звернення громадянина до органів державної влади та органи місцевого самоврядування (ст..ст.5,38,40,69 КУ, ЗУ «Про звернення громадян» - ст..ст.7,18,19,20).

2. Колективна форма - протокол загальних зборів громадян-членів ОСН та протокол загальних зборів громадян-членів територіальної громади (ст..ст.3,5,8,39,69,140-146 КУ, ЗУ «Про місцеве самоврядування в Украні», ЗУ «Про ОСН»).

3. Індивідуально - колективна форма - звернення до адміністративного суду з позовом про захист і відновлення прав, свобод та інтересів громадян Республіки - членів територіальної громади, порушених суб'єктами владних повноважень-державними службовцями органів державної влади та посадовими особами місцевого самоврядування (ст.ст.3,5,8 , 38,55,56,57,69,125, 140-146 КУ, КАСУ, Постанова КАС ВСУ).

Судовий адміністративний процес відповідно до 125 статті КУ щодо захисту і відновлення порушених прав, свобод та інтересів громадян-членів територіальних громад в авторському стилі громадянської юстиції соціального бренду Стрийська Ініціатива 2019 включає в себе такі обов'язкові системні компоненти:

1. Відновити подачу адміністративних позовів без оплати судового збору відповідно до ст.ст. 3, 5 пункт 7 частини 1 ЗУ «Про судовий збір» категорії адміністративних справ щодо захисту політичних і громадянських прав.

2. Алгоритм-порядок під час адміністративного судового процесу повного розгляду-дослідження доказів, їх судової оцінки, оспорювання висновків до винесення обґрунтованого рішення, обов’язковий судовий контроль за виконанням рішення суду.

3. Пряма відео-трансляція і фіксація в архіві для доступу до запису в подальшому.

4. Експертиза для визначення розміру матеріальної та моральної шкоди, завданої рішеннями, діями та бездіяльністю суб'єктів владних повноважень

5. Клопотання про виклик позивачів в якості свідків, інших свідків з числа суб'єктів владних повноважень.

6. Максимальна популяризація судового процесу та його рішень в електронних ЗМІ, соціальних мережах.

7. Розробка і пропозиція мобільної практико-орієнтованої правоосвітньої соціально - андрагогічної програми по діям в адміністративному суді для активістів громадянського суспільства та ініціативних спільнот членів українських територіальних громад.

8. Системне критичне застосування принципу верховенства права та захист духу Конституції від легістського спотворення і профанації в практиці само організованої само визначеної пара юридичної служби громадянської юстиції територіальних громад республіки Україна.

Належним і невідкладним обов'язком державних органів та органів місцевого самоврядування є негайне виконання Конституції України та відповідних законів у відновленні і забезпеченні прав громадян на безпосередню владу народу, на вільне використання та застосування громадянами наступних форм безпосередньої демократії, найважливіших для реалізації якості безпосередньої влади: це індивідуальні та колективні звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також - загальні збори громадян, які законно проживають на відповідних територіях, що регламентується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» 1996 року і Постановою ВРУ «Про загальні збори громадян» 1993 року. Систематичне неналежне виконання своїх обов'язків та саботування Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та Постанови ВРУ «Про загальні збори громадян» (повне ігнорування або імітаційне виконання не в повному обсязі) державними органами та органами місцевого самоврядування протягом десятиліть позбавила змоги громадянами опанувати правову культуру безпосередньої влади народу Республіки Україна, оформити і структурувати свої територіальні громади в відповідності до Конституції України, міжнародного та національного законодавства в сфері місцевого самоврядування призвело до узурпації влади і підміні основного первинного суб'єкта безпосередніх владних повноважень територіальної громади, органами виконавчої та представницької влади місцевого самоврядування.

Вочевидь, що органи місцевого самоврядування чинили і будуть чинити всілякі перешкоди даній громадянській ініціативі розвитку повноцінної системи місцевого самоврядування через політико-правову освіту громадян-членів територіальних громад, і всіляко будуть саботувати виконання відповідних статей Конституції України про доступ до сучасної безперервної освіти дорослих усіма доступними їм засобами і ресурсами, так, як це загрожує сформованому порядку узурпації і обмеження безпосередньої суверенної влади громадян Республіки і безпосередньої влади територіальних громад на відповідних територіях.

Створення та організаційно-методичне забезпечення необхідних і належних умов для ефективної і результативної громадянсько-республіканської правової освіти (навчання-освіта-довиховання-перевиховання) дорослих членів територіальної громади і оволодіння ними системними критичними знаннями, вміннями і компетентними навичками в самоорганізації і згуртованості для своєї безпосередньої суверенної влади громадян в локальних територіях громад, та системне виконання в повній відповідності до Конституції України, міжнародного і національного законодавства про місцеве самоврядування і Присяги посадової особи органу місцевого самоврядування і депутата місцевої ради, є обов'язковим для міських голів, виконавчих і представницьких органів місцевого самоврядування.

Особливо відповідальність органів місцевого самоврядування в розвитку повної системи місцевого самоврядування та усунення будь-яких проявів узурпації безпосередньої влади громадян-членів територіальних громад, зросла після реформи децентралізації, відповідно до якої, значно розширилися можливості для територіальних громад та громадян в реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Основні кількісно-якісні критерії відновлення безпосередньої влади народу громадян і територіальних громад:

1. Чи дотримується законний порядок розгляду звернень громадян в суворій відповідності до Закону України «Про звернення громадян».

2. У 95-100 % будинків організовані ОСН, з охопленням 95-100% громадян-членів територіальної громади.

3. Регулярно (не рідше одного разу на рік) проводяться загальні збори громадян (конференція) територіальної громади, де заслуховується звіт органів місцевого самоврядування.

4. Територіальна громада оформила себе первинним суб'єктом місцевого самоврядування, створила свої органи місцевого самоврядування, затвердила власний Статут територіальної громади на загальних зборах територіальної громади, постійно приймає рішення в сфері місцевого самоврядування та проявляє законотворчу ініціативу на рівні держави.

5. Делегує своїх представників в кандидати в депутати представницьких органів місцевого самоврядування на загальних зборах.

6. Посадові особи і депутати підконтрольні територіальній громаді, несуть моральну, політичну, цивільну, адміністративну і кримінальну відповідальність за протиправні порушення Конституції України, порушення Законів України, посягання на права, свободи і законні інтереси членів територіальної громади.

7. Положення про місцевий референдум.

8.Закон України «Про територіальні громади».

9. Закон України «Про загальні збори громадян».

10. Закон України «Про органи самоорганізації громадян».





























КОНЦЕПЦІЯ





Місцева ініціатива з розбудови системи місцевого самоврядування ініціативної групи з питань розбудови системи місцевого самоврядування Стрийської міської територіальної громади Львівської області.





I. Загальні положення



Розвиток і розбудова системи місцевого самоврядування Стрийської міської територіальної громади Львівської області повинні здійснюватися відповідно до Основного Закону України - Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про органи самоорганізації населення», Постанови Верховної Ради «Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні», Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про інформацію”, Закону України ”Про доступ до публічної інформації”, міжнародних зобов'язань України у відповідності до Міжнародної декларації прав людини, Європейської Хартії місцевого самоврядування та Протоколу до неї.



II. Наявний стан системи місцевого самоврядування в Стрийській міській територіальній громаді Львівської області.





Ситуація щодо розбудови повної системи місцевого самоврядування та дотримання конституційних принципів народовладдя, законності, гласності, підзвітності та відповідальності органів та посадових осіб перед територіальними громадами, судового захисту прав територіальної громади на безпосереднє місцеве самоврядування в Стрийській міській територіальній громаді Львівської області характеризується наступним:



1. Основний системо утворюючий елемент системи місцевого самоврядування - Стрийська міська територіальна громада Львівської області до цього часу самостійно не оформила себе, як первинний суб’єкт місцевого самоврядування, основний носій його функцій і повноважень, не утворила органи місцевого самоврядування територіальної громади, самостійно не розробила і не затвердила статут Стрийської територіальної громади Львівської області. Не проводяться загальні збори громадян Стрийської міської територіальної громади і загальні збори громадян представницьких органів – органів самоорганізації населення (ОСН), територіальною громадою безпосередньо, не затверджуються програми соціально-економічного та культурного розвитку і не контролюються їх виконання, територіальна громада безпосередньо не управляє комунальним майном, не контролює виконання комунального бюджету, не утворює, не реорганізовує та не ліквідовує комунальні підприємства, організації і установи, а також не здійснює контроль за їх діяльністю, не вирішує інші питання місцевого значення, віднесені законом до її компетенції, як первинного суб’єкта – основного носія функцій і повноважень місцевого самоврядування.



2.Конституційні представницькі елементи системи місцевого самоврядування Стрийської міської територіальної громади Львівської області - органи самоорганізації населення не утворені, виконавчим комітетом Стрийської міської ради не розроблені і не затверджені методичні рекомендації щодо порядку здійснення легалізації органів самоорганізації населення, не створені організаційно фінансові та штатні умови для необхідної організаційно правової допомоги органам самоорганізації населення у проведенні їх легалізації, представницькими органами - органами самоорганізації населення не розробляються плани соціально-економічного і культурного розвитку ОСН і не вносяться пропозиції до проектів місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку та проектів місцевого бюджету.






III. Мета місцевої ініціативи Стрийська ініціатива 2019



Поновлення Конституційного ладу народовладдя та верховенства права в Стрийській міській територіальній громаді Львівської області, усунення перешкод, які створюються протиправними рішеннями, діями, бездіяльністю органів місцевого самоврядування, для поновлення членами територіальної громади своїх конституційних прав, свобод та законних публічних інтересів в реалізації Стрийською міською територіальною громадою первинної суверенної безпосередньої влади Українського народу шляхом розвитку і розбудови повноцінної системи місцевого самоврядування через легалізацію територіальної громади, як первинного суб'єкту основного носія функцій і повноважень місцевого самоврядування, легалізацію представницьких органів - Органів самоорганізації населення в партнерстві з діючими органами місцевого самоврядування, з використанням інноваційних засобів соціально - громадянської просвіти дорослих громадян та активізації і мобілізації громадянського суспільства та патріотичних сумлінних депутатів та посадових осіб Стрийської міської ради.





IV. Засади для реалізації безпосередньої влади народу в системі місцевого самоврядування.



- Правовими засадами для реалізації безпосередньої влади народу і верховенства права в системі місцевого самоврядування є

міжнародні зобов'язання України у відповідності до Міжнародної декларації прав людини, Європейської Хартії місцевого самоврядування та Протоколу до неї, Основний Закон України - Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про органи самоорганізації населення», Постанови Верховної Ради «Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні», Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про інформацію”, Закону України ”Про доступ до публічної інформації”, інші нормативно-правові акти з питань місцевого самоврядування, які відповідають Конституції України.

- Соціально – гуманітарними засадами є наявність в складі Стрийської міської територіальної громади законослухняних, свідомих, відповідальних громадян України, патріотичних активістів громадянського суспільства, законослухняних сумлінних суб'єктів владних повноважень.





V. Шляхи і засоби розв’язання проблеми.



1.Розгляд и прийняття на сесії Стрийської міської ради Концепції з розбудови системи місцевого самоврядування.

2. Термінове додаткове навчання депутатів, посадових осіб Стрийської міської ради і членів Стрийської міської територіальної громади системному застосуванню міжнародної і національної законодавчої бази місцевого самоврядування

3. Спільна розробка Стрийською міською радою і членами Стрийської міської територіальної громади Програми і стратегічного плану розбудови системи місцевого самоврядування.

4. Розгляд і затвердження на сесії Стрийської міської ради Програми і плану реалізації програми розбудови системи місцевого самоврядування.

5.Створення тимчасової контрольної комісії Стрийської міської ради з розбудови системи місцевого самоврядування.

6.Створення відділу виконавчого комітету з розбудови системи місцевого самоврядування та інформаційного консультативного центру для забезпечення необхідної належної організаційно - правової допомоги легалізації, реєстрації і подальшої діяльності ОСН.

7. Розробка і затвердження «Методичних рекомендацій порядку здійснення легалізації органів самоорганізації населення».

8. Організація і проведення виконавчим комітетом та депутатами Стрийської міської ради загальних зборів громадян - членів Стрийської міської територіальної громади за місцем їх проживання для доведення до відома громадян Закону України “ Про органи самоорганізації населення” в повному обсязі та інформації про організаційно – методичну та правову допомогу, яка буде надана виконавчим комітетом ініціативним групам при легалізації представницьких органів - органів самоорганізації населення Стрийської міської територіальної громади.

9. Скликання регулярних обов’язкових щорічних загальних зборів (конференцій) громадян Стрийської міської територіальної громади за ініціативою Стрийського міського голови та виконавчого комітету для забезпечення підготовки легалізації Стрийської міської територіальної громади в найкоротший термін.

10. Надання виконавчим комітетом та депутатами Стрийської міської ради необхідної інформаційної, організаційно - методичної та правової допомоги легалізованим ОСН в розробці і складанні планів соціально-економічного і культурного розвитку ОСН.

11.Організація і забезпечення сталого функціонування «Народного Університету соціальної освіти дорослих» територіальної громади для неформальної додаткової соціально-гуманітарної, правової громадянсько-республіканської просвіти дорослих членів Стрийської міської територіальної громади.

12. Виконання Програми і Плану з розбудови системи місцевого самоврядування контролюється на засіданнях тимчасової контрольної комісії з розбудови системи місцевого самоврядування Стрийської міської ради, на чергових сесіях Стрийської міської ради за участю представників легалізованих ОСН.





VI. Очікувані результати





1. Забезпечено стале функціонування «Народного Університету соціальної освіти дорослих» Стрийської міської територіальної громади, в якому проходять освіту ініціативні групи членів територіальної громади з метою формування зрілої, вільної особистості громадянина, з розвиненим критичним мисленням, високим рівнем особистої та соціальної відповідальності, необхідної для ефективної правової легалізації ОСН і Стрийської міської територіальної громади, як первинного суб'єкта місцевого самоврядування і оволодіння культурою конституційного українського народовладдя і верховенства права.

2. Органами самоорганізації населення системи місцевого самоврядування Стрийської міської територіальної громади охоплено від 70% до 80% громадян членів територіальної громади.

3. Стрийська міська територіальної громада легалізована, як первинний суб'єкт місцевого самоврядування на загальних зборах(конференції) громадян членів територіальної громади на яких затверджений Статут Стрийської міської територіальної громади. Територіальною громадою утворені органи місцевого самоврядування.

4. Легалізована Стрийська міська територіальна громада самостійно вирішує питання місцевого значення в межах Конституції і законів України рішеннями загальних зборів(конференцій) громадян України членів територіальної громади.







VII. Оцінка фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів та джерела фінансування.





Оцінка і моніторинг необхідних ресурсів і джерел фінансування необхідний для планування і виконання Програми і Плану з розбудови системи місцевого самоврядування проводиться під час термінового додаткового навчання посадових осіб, депутатів і членів Стрийської міської територіальної громади системному застосуванню міжнародної і національної законодавчої бази місцевого самоврядування, спільного стратегічного планування Програми і Плану розбудови системи місцевого самоврядування.



























Немає коментарів:

Дописати коментар